نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
  • آموزش الکترونیکی تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
  • آموزش زبان مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
  • آموزش‌های روانی- تربیتی اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
  • آموزش‌وپرورش شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگی‌های اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
  • آموزش‌و‌پرورشِ سایه آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
  • آنومی مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]

ا

  • اثربخشی تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
  • احساس تعلق به مدرسه اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • ادراک معلم تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
  • استرس شغلی تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
  • استرس معلمان شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
  • اشتیاق به مدرسه بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • انگیزش تحصیلی اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]

ب

  • بازنمایی‌های چندگانه بازنمایی‌های چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
  • برنامه درسی بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • برنامه درسی بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
  • برنامۀ درسی پنهان تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • بهزیستی تحصیلی بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]

پ

  • پدیدارشناسی واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • پژوهش آمیخته شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب اعضای هیئت‌علمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیت‌معلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
  • پنهان بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
  • پیامد آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]

ت

  • تجربة زیستة معلمان تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
  • تحلیل محتوا بازنمایی‌های چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
  • تدریس شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
  • تدریس بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • تربیت دینی بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
  • تعلل‌ورزی شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
  • توانایی‌های شناختی تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]

ج

  • جذب هیأت علمی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب اعضای هیئت‌علمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیت‌معلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]

چ

  • چالش تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]

ح

  • حرفۀ معلمی واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • حرکات هماهنگ دودستی اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
  • حرکات ورزشی اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]

خ

  • خرد درمانی تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
  • خلاقیت اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
  • خویشتن‌داری اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]

د

  • دانش‌آموختگان واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • دانش‌آموزان تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
  • دانش‌آموزان متوسطه تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • دانشجو معلمان نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب اعضای هیئت‌علمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیت‌معلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • دانشگاه فرهنگیان تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
  • دوران کرونا تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
  • دوره ابتدایی بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]

ر

  • رهبری تحول‌آفرین پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
  • روحیه کارآفرینی پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
  • روش‌های تدریس بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • روش یادگیری فعال اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
  • رویکرد کیفی شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
  • رویکرد معنوی اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]

ز

  • زبان دوم مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]

س

  • سلامت سازمانی پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]

ش

  • شایستگی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگی‌های اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
  • شایستگی‌های ‌حرفه‌ای نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • شخصیت بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
  • شهر قم تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • شهید مطهری بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]

ط

  • طراحی الگو شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب اعضای هیئت‌علمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیت‌معلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]

ظ

  • ظاهر و باطن بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]

ع

  • علوم‌تجربی شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]

ف

  • فرهنگ مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
  • فرهنگ مدرسه بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • فعالیت‌های ‌پژوهشی نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • فناورانه شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]

ک

  • کاربست شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
  • کتاب ریاضی پایه دهم بازنمایی‌های چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
  • کسب درآمد بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • کیفیت تدریس تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]

م

  • مدارس پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
  • مدل رایت آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
  • مدیریت استعداد شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگی‌های اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
  • مرور نظام‌مند آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • مسائل واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • معلم بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • معلمان شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگی‌های اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
  • معلمان بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • معلمان تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
  • مقایسه‌ی اثربخشی روش‌های تدریس بازی‌های رایانه‌ای و دست‌سازه‌ها بر یادگیری دانش‌آموزان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای مقایسه‌ی اثربخشی روش‌های تدریس بازی‌های رایانه‌ای و دست‌سازه‌ها بر یادگیری دانش‌آموزان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
  • میهن‌پرستی بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]

ن

  • ناهنجاری فرهنگی مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
  • نگرش بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • نومعلمان شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]

و

  • واژه‌های کلیدی: اهمال‌کاری تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]

ه

  • هوش هیجانی بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • هویت ملی اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
  • هویت ملی بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
  • هیجان‌های معلم شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]

ی

  • یادگیری تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
  • یادگیری ‌فعال نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]